27. august 2012

Fødselsdags ønsker...


HAY spejl/ HAY viskestykker/ Strings reol/ B&O radio/ Eames bird/ Kitchenaid blender/ Royal Copenhagen mega mussel

Måske ikke den mest inspirende kollage jeg har fået bikset sammen :) Men sagen er den, at jeg snart (eller om en måned :)) har fødselsdag og sidder og "kæmper" med en ønskeseddel. Jeg er altid sindssyg dårlig til at begrænse mig, og den kan derfor ofte ende med at fylde et par sider.
Tingene ovenfor er de bolig ting, som står aller øverst på min liste. (Og et par stykker af dem er desværre ret urealistiske, men man må gerne drømme.)

B&O radioen er så vildt flot, og ville passe perfekt ind hjemme ved mig. Designet er bare så gennemført lækkert; jeg er generelt ret stor fan af de ting Cecilie Manz designer.

Hvad ville I helst ha' fra min kollage?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar